A. Απόφοιτου
-
Πως μπορώ να εγγραφώ στο ΔΕΕΤΕ;
Για να εγγραφείτε στο ΔΕΕΤΕ ως απόφοιτος/η, θα πρέπει να επικοινωνήσετε με τη Σχολή από την οποία αποφοιτήσατε ώστε με τον αριθμό της ταυτότητάς σας να σας δοθεί ο ΚΩΔΙΚΟΣ ΕΓΓΡΑΦΗΣ. Στη συνέχεια επισκεφθείτε την Αρχική σελίδα του ΔΕΕΤΕ, κάνετε κλικ στην επιλογή «Δεν έχετε λογαριασμό; Εγγραφείτε» για να συμπληρώστε την ηλεκτρονική φόρμα εγγραφής.
-
Γιατί πρέπει να εγγραφώ στο ΔΕΕΤΕ;
- Επειδή με την εγγραφή σας στο ΔΕΕΤΕ θα έχετε τη δυνατότητα να επικοινωνήσετε με μια πληθώρα εταιρειών και να αυξήσετε τις πιθανότητές σας για εργοδότηση.
- Επειδή μέσω της πλατφόρμας έχετε τη δυνατότητα να βελτιώσετε τη θέση εργασίας σας ή να βρείτε μια πιο συμφέρουσα, μισθολογικά θέση εργασίας.
- Επειδή μέσω της πλατφόρμας εξοικονομείτε χρόνο στην αναζήτηση μίας θέσης εργασίας.
- Επειδή σας δίνεται η δυνατότητα ανάρτησης του βιογραφικού́ σας, ακόμη και στην περίπτωση που δεν υπάρχει διαθέσιμη θέση εργασίας, έτσι ώστε αν προκύψει ζήτηση από́ κάποιον/α εργοδότη να μπορέσει ο/η ίδιος/α, αφού́ πληροφορηθεί́ από́ το βιογραφικό́ σας να επικοινωνήσει μαζί́ σας.
- Επειδή τα στοιχεία σας είναι ασφαλή αφού η πλατφόρμα παρέχει το πιστοποιητικό ασφαλείας SSL (Secure Sockets Layer) το οποίο παρέχει ασφάλεια κατά τη μετάδοση ευαίσθητων δεδομένων στο διαδίκτυο.
- Επειδή είναι εντελώς δωρεάν
-
Τι είναι ο «Κωδικός Εγγραφής» που μου ζητείται κατά την εγγραφή μου;
Ο Κωδικός Εγγραφής είναι ένας μοναδικός κωδικός που παράγεται από το σύστημα για τον/την κάθε απόφοιτο/η με σκοπό τη δυνατότητα πρόσβασης στην πλατφόρμα. Για να πετύχετε πρόσβαση και να εγγραφείτε στην πλατφόρμα, θα πρέπει να επικοινωνήσετε με τη Σχολή (Τεχνική Σχολή, Εσπερινή Σχολή, Ανώτερη Σχολή ΜΙΕΕΚ) από όπου αποφοιτήσατε. Δηλώνοντας τον αριθμό ταυτότητας σας, θα σας δοθεί ο προσωπικός σας «Κωδικός Εγγραφής».
-
Έχω ξεχάσει τον κωδικό πρόσβασής μου. Πως μπορώ να το βρω;
Μπορείτε να επανακαθορίσετε τον κωδικό σας από τη σελίδα: https://www.deete.gov.cy/Account/ForgotPassword
-
Γιατί δεν αποθηκεύονται στο σύστημα οι αλλαγές που κάνω στα στοιχεία μου;
Για να αποθηκευτούν οποιεσδήποτε αλλαγές/τροποποιήσεις κάνετε στο προφίλ σας, πρέπει πάντοτε με την ολοκλήρωσή τους να πατάτε το πράσινο κουμπί, στο οποίο αναγράφεται «Ενημέρωση» και το οποίο βρίσκεται στο κάτω μέρος της σελίδας.
-
Πως μπορώ να επικαιροποιήσω τα στοιχεία του προφίλ μου;
Για επικαιροποίηση των στοιχείων σας, επιλέξτε «ενημέρωση προφίλ» από το πτυσσόμενο μενού επιλογών που βρίσκεται στο πάνω δεξιά μέρος της σελίδας. Από την «ενημέρωση προφίλ» μπορείτε να αλλάξετε τα προσωπικά σας στοιχεία, την κατάσταση εργασίας σας, τα εισοδηματικά σας κριτήρια και άλλα δεδομένα που είχατε αρχικά δηλώσει.
-
Με ποιους τρόπους μπορώ να ψάξω για εργασία μέσω της πλατφόρμας;
- Αναζητώντας εργοδότες με διαθέσιμες κενές θέσεις εργασίας στους τομείς που σας ενδιαφέρουν.
- Δηλώνοντας τη διαθεσιμότητά σας για εργασία για να μπορούν να σε βρουν οι εργοδότες.
- Μέσω της αναζήτησης, χρησιμοποιώντας λέξεις κλειδιά.
-
Πώς γίνεται η επικοινωνία μου με τους εργοδότες;
Η αρχική επικοινωνία γίνεται πάντα διαμέσου της πλατφόρμας με την αποστολή μηνύματος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email). Στη συνέχεια ο τρόπος επικοινωνίας μεταξύ σας, εναπόκειται στον/στην εργοδότη/ρια.
-
Θα μπορούν όλοι/ες οι εργοδότες/ριες να βλέπουν τα προσωπικά μου στοιχεία, όπως για παράδειγμα το τηλέφωνό μου;
Όχι, πέραν από τα στοιχεία που αναγράφονται στο βιογραφικό (CV) σας δεν μπορούν να δουν κανένα άλλο προσωπικό στοιχείο. Όλα τα προσωπικά στοιχεία που καταχωρούνται στο σύστημα είναι για διευκόλυνση της επικοινωνίας του διαχειριστή του συστήματος με τους χρήστες.
B. Εργοδότη
-
Γιατί πρέπει να εγγραφώ στο ΔΕΕΤΕ;
Με την εγγραφή σας στο ΔΕΕΤΕ θα έχετε τη δυνατότητα να επικοινωνήσετε με απόφοιτους/ες, κατάλληλα καταρτισμένους/ες στους τομείς δραστηριοποίησης της εταιρείας σας, που αναζητούν μία θέση εργασίας. Οι απόφοιτοι/ες είναι είτε απόφοιτοι Μέσης Τεχνικής και Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης, είτε απόφοιτοι της Ανώτερης Σχολής Τεχνικής και Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης ΜΙΕΕΚ είτε ακόμη και απόφοιτοι Τεχνικής Εκπαίδευσης που έχουν συνεχίσει σε Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα της Κύπρου ή του Εξωτερικού.
-
Με ποιους τρόπους θα μπορώ να εντοπίσω τους/τις κατάλληλους/ες αποφοίτους/απόφοιτες;
Για διαθέσιμους απόφοιτους/ες, μπορείτε να ψάξετε μέσω της αναζήτησης και βάσει κριτηρίων, όπως για παράδειγμα τον κλάδο και ειδικότητά τους.
-
Μπορεί οποιοσδήποτε εργοδότης να εγγραφεί στο σύστημα;
Ναι, οποιοσδήποτε /οποιαδήποτε εργοδότης/ρια μπορεί να κάνει εγγραφή. Για να ενεργοποιηθεί και να δημοσιευθεί η καταχώρισή του/της θα πρέπει να ενεργοποιηθεί από τον διαχειριστή του συστήματος, αφού γίνει επαλήθευση των στοιχείων.
-
Γιατί δεν αποθηκεύονται στο σύστημα οι αλλαγές που κάνω στα στοιχεία μου;
Για να αποθηκευτούν οι αλλαγές που κάνετε, θα πρέπει με την ολοκλήρωσή τους να πατήσετε το πράσινο κουμπί «Ενημέρωση», το οποίο βρίσκεται στο κάτω δεξιά μέρος της οθόνης.
-
Για πόσο χρονικό διάστημα παραμένει ενεργή μια κενή θέση εργασίας;
Κατά τη δημιουργία μιας κενής θέσης εργασίας ο/η εργοδότης/ρια καλείται να δηλώσει την ημερομηνία λήξης της. Υπάρχει όμως η δυνατότητα, ανά πάσα στιγμή, να διαφοροποιηθεί ή να διαγραφεί η προσφερόμενη αυτή θέση.